vrijdag 23 december 2011

Start van 365 dagen

Verzamelen, dat is wat ik graag doe.
Want je weet maar nooit wanneer het van pas komt.
Nu het einde van het jaar nadert....
Komt ook het goede voornemens maken in zicht.
Nu ben ik daar niet zo van, want waarom alleen maar op de eerste dag van het jaar.

Maar goed, eerder dit jaar ben ik begonnen met Journal of Life.
Verschillende vliegkunsten uitgehaald en uiteindelijk....
Ben ik dus nu pas echt aan de slag, zoals je dat al hebt kunnen lezen in mijn laatste bericht over Journal of Life. En dan nog Journal Art, waar ik vooral experimenterend bezig ben.
Dit alles is te lezen op de blog van http://www.creatieve-expressie.nl/

Terug bij het verzamelen, ik verzamel al een poosje teksten, quotes, woorden, van alles eigenlijk op dat gebied. En nu wil ik ze gaan bundelen. Elke dag direct in een boekje zetten, plakken, stempelen.
365 dus, o nee komend jaar zijn het er zelfs 366. Toch maar op 365 gehouden, haha, ben ik een dag eerder klaar of kan ik een dag overslaan. Een nieuw boek hoort daar natuurlijk bij.....en toch heb ik dat niet gedaan.
Wel geprobeerd, maar teruggegrepen naar het eerst gebruiken wat je hebt. Jullie hebben 'm al een keer voorbij zien komen in mijn Journal of Life, maar nu heeft het een versierde voorkant. Heel basic (zo voel ik me momenteel ook).


Mijn handen kriebelen om aan de slag te gaan, de lade (waar ze nu in liggen) leeg te maken. Maar dan is de lol van 365 er af. Wachten tot 1-1-2012...dat doe ik in ieder geval niet. Ik begin op 1e kerstdag of misschien vandaag zelfs al, zodat ik voor de kerstdagen van 2012 klaar ben met mijn boekwerk.

Met liefdevolle groet,
Audrey

Geen opmerkingen: